Terug

Klantendienst

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. FAQ

1.1 Hoe kan ik de status van mijn bestelling raadplegen ?

Dit doet u door in te loggen op de site met uw klantnr. en wachtwoord. Daarna kunt u bovenaan, naast het winkelwagentje, op de knop "Mijn account" gaan staan en klikt u op "Tracking bestelling". Dan krijgt u een lijst met uw bestellingen. De recentste bestelling staat bovenaane. Onder de kolom "status bestelling" kunt u klikken op "GLS" of "Geleverd". (Indien u niet kunt klikken neemt u best contact op met onze klantendienst)

Daarna belandt u op de trackingpagina van onze transporteur en ziet onder status hoe het met uw bestelling gesteld is. Wenst u over een pakket gedetailleerde informatie, dan kunt u op het pakketnummer klikken. Dan ziet u de volledige geschiedenis van gebeurtenissen van uw pakket.

1.2 Hoe kan ik een leverbewijs opvragen ?

Dit doet u door in te loggen op de site met uw klantnr. en wachtwoord. Daarna kunt u bovenaan, naast het winkelwagentje, op de knop "Mijn account" gaan staan en klikt u op "Tracking bestelling". Dan krijgt u een lijst met uw bestellingen. De recentste bestelling staat bovenaan het lijstje. Onder de kolom "status bestelling" kunt u klikken op "Bpost" of "Geleverd". (Indien u niet kunt klikken neemt u best contact op met onze klantendienst)

Daarna belandt u op de trackingpagina van onze transporteur. Links naast het pakketnummer klikt u op het kruisje. U zult zien dat de pakketnummers op die manier geselecteerd worden.

Als u dan rechtsbovenaan op de knop "Printen" drukt kunt u uw leverbewijs in PDF-formaat bekijken/opslaan. U zult per ontvangen pakket een handtekening zien staan.

1.3 Hoe kan ik mijn vaste accountgegevens aanpassen ?

U kunt uw adresgegevens wijzigen, een adres verwijderen of een bijkomend adres aan uw account linken. Dit doet u door in te loggen op de site met uw klantnr. en wachtwoord. Daarna kunt u bovenaan, naast het winkelwagentje, op de knop "Mijn account" gaan staan en klikt u op "adresgegevens wijzigen".

Het is ook mogelijk om wijzigingen aan te brengen in de contactpersonen. Daarvoor klikt u op "Contactpersonen wijzigen".

1.4 Hoe kan ik mijn paswoord wijzigen ?

Dit doet u door in te loggen op de site met uw klantnr. en wachtwoord. Daarna kunt u bovenaan, naast het winkelwagentje, op de knop "Mijn account" gaan staan en klikt u op "Uw paswoord wijzigen". Bevestig het nieuwe paswoord en valideer.

1.5 Hoe vraag ik een duplicaat van een factuur op ?

Dit doet u door in te loggen op de site met uw klantnr. en wachtwoord. Daarna kunt u bovenaan, naast het winkelwagentje, op de knop "Mijn account" gaan staan en klikt u op de eerste regel, "Facturen en duplicaten". Dan kunt u de gewenste factuur aanvinken en deze per email of post ontvangen.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Breaklight.be 9,5 / 10 - 279 Reviews @ Kiyoh
    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »