Logosmall

Verzenden & retourneren


De verzending

Binnen hoeveel tijd ontvang ik mijn pakket en tegen welke prijs ?

  • Check onze online verzend configurator. deze vind je op de eerste pagina van je webwinkel.

Kan ik mijn pakket ook ergens anders laten afleveren dan bij mij thuis?

  • In uw Breaklight.eu account kunt u je aflverdadres vervangen. Erg handig als u het pakket liever op het werk ontvangt, een cadeau naar uw vrienden wilt versturen of als u uw pakje op uw vakantieadres wilt laten bezorgen!

Hoe kan ik de voortgang van mijn pakket volgen ?

  • U kunt de voortgang van uw pakket volgen op de website van Bpost afhankelijk van uw leverancierskeuze). Voer het nummer van uw pakje in dat op uw Breaklight-account wordt aangegeven.

Ik heb mijn Bpost zending niet ontvangen... wat moet ik doen ?

  • De Bpost zendingen worden binnen twee tot zes werkdagen geleverd. De zending wordt na een handtekening overhandigd op het op uw bestelbon vermelde leveradres.
  • Indien u heeft gekozen voor Bpost en u bent niet thuis op het moment van bezorging, dan zal de bezorger een bericht in uw brievenbus achterlaten om u hiervan op de hoogte te brengen. U kunt vervolgens op dit briefje aangeven dat de bezorger het pakket de volgende dag bij uw buren mag afgeven. U kunt ook contact opnemen met Bpost om het leveradres te wijzigen.
  • Er kunnen zich verschillende situaties voordoen:
    1. Als uw pakje wordt vermeld als "retour afzender", zal onze Klantenservice contact met u opnemen na ontvangst om uw bestelling opnieuw te versturen of u terug te betalen.
    2. Indien uw pakje als "afgeleverd" wordt vermeld, betekent dit dat het is afgeleverd op het opgegeven adres.
    3. Indien u uw pakje na 6 dagen nog niet heeft ontvangen en er ook geen bezorgbericht bij u is achtergelaten, kunt u de status van uw pakje controleren op de website van Bpost .


De retourzending

Welke mogelijkheden heb ik om mijn pakket terug te sturen?

U kunt kiezen uit drie mogelijkheden:
  1. Ruilen: U kunt de modellen van Breaklight ruilen voor een ander product, onder voorbehoud van de beschikbare voorraad.
  2. De tegoedbon: Indien u uw artikel wilt ruilen voor een ander model of als u op dat moment nog geen nieuwe bestelling wenst te plaatsen, stuurt Breaklight u per e-mail een tegoedbon. Dit zal u bij uw volgende bestelling automatisch worden voorgesteld als betalingswijze.
  3. Terugbetaling: Indien u hierom verzoekt, dan kan Breaklight uw bestelling terugbetalen. Wij zullen dan uw bankrekening binnen 14 dagen crediteren met het aankoopbedrag van het geretourneerde artikel.

Wie betaalt de kosten voor het retourzenden ?

  • U bent niet geheel tevreden over het product? Bij Breaklight heeft u na ontvangst van uw pakket 10 dagen de tijd om het/de product(en) in kwestie naar ons terug te sturen.
  • De kosten voor retourzending van producten zijn voor eigen rekening tenzij er een fout werd gemaakt bij de levering dan halen we jullie pakket kosteloos op.
  • Alleen artikelen die in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd worden teruggezonden, worden geaccepteerd.
  • Indien de retourzending van het pakket voor uw rekening is, raden wij u met klem aan om het verzendbewijs van het postkantoor te bewaren. Breaklight is niet aansprakelijk in geval van verlies of beschadiging tijdens het transport van het pakket.
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »